Konečně jsem se dostal ke svému druhému Sergeji a to od Fleischmannů kat.č. 725202. Pro porovnání jsem vybral Sergeje od Trixe, kat.č. 12358 DR, mírně upraveného do podoby ČSD T679.1329.
V krabičce se kromě lokomotivy ještě nachází na výměnu spřáhla Profi, dále návod na mazání a digitalizaci. Co mě potěšilo, byl složený list náhradních dílů. Už pro to, že na webu ho nemají. Po vyjmutí z krabičky zarazí člověka váha. Je lehčí, než Trix. Na první pohled je i menší. Po přeměření však rozměry souhlasí, naopak Trix je větší než přepočet!
Na první pohled prásknou do oka trochu přemrštěné detaily na čelech lokomotivy, ať už chladící mřížka, nebo ozdobný nerezový pás a "lávka" nad světly. Tyto detaily jsou odnímatelné, takže by se daly eventuelně "zmenšit". Celkově na pohled má vozidlo kvalitněji propracované detaily, jsou ostřejší a partie podvozků i výraznější. Trochu špatně jsou houkačky na střeše. Jsou jen dvě a na chybném místě.
Konečně jsou na boku všechny žaluzie tak jak mají být! Horizontálně. Jen nechápu to olemování černou barvou?
Rozebrání je jako u Trixe roztažením karoserie. Zde oproti Trixu postačí prsty, jde to lehce. Interiér kabiny je vyroben dost detailně, přímo si říká o vybarvení a doladění.
Hnané jsou jen čtyři nápravy. To je pro mě trochu zklamání. Uvidíme, jak bude Sergej jezdit a hlavně, jakou bude mít sílu. Proud sbírají všechny nápravy. Převody jsou částečně z plastu a na nápravách z kovu.
Dále jsem lokomotivu nerozebíral, spokojil jsem se s listem náhradních dílů.
Jízdní zkoušky provedu až po digitalizaci.
Jedná se o špičkový model, u kterého lze pominout několik drobných nedostatků, na druhou stranu je vidět perfektní propracování detailů. Uvidíme, jaké budou jízdní výsledky, zda se budou alespoň blížit k tahounu od Trixe.